New host family! ♥

Czesc kochani!

Sam tytul mowi juz duzo za siebie. Chcialabym was przedstawic moja nowa host family. Mieszkam z nimi juz ponad tydzien. Sa tacy kochani! Z poczatku bylo mi troche ciezko sie przyzwyczaic. Bardzo tesknilam za moja nauczycielka do tego te wszystkie emocje. To bylo za duzo wrazen jak na tak krotki czasu. Gdy czulam sie naprawde dobrze i bezpiecznie musialam sie znowu wyprowadzic. Cale szczescie to  nie trwalo dlugo. A raczej cale szczescie, ze szybko sie przyzwyczajam. hihi
Moja nowa rodzinka sklada sie z 5 osob. Host mama, host dad i trzy siostry w wieku 10,18 i 23 lat. Najstarsza siostra juz z nami nie mieszka. Mieszka ze swoim synkiem w innej dzielnicy. Mamy takze psa i trzy koty. 
Mamy ze soba mnostwo zabawy. Kazdy z nich jest inny i wspanialy na swoj sposob. Nie sa katolikami ale sa bardzo pobozni. Spedzamy razem duzo czasu i zawsze jest bardzo wesolo Uwielbiam to, ze mam siostry. Mozna z nimi wychodzic, wyglupiac sie a nawet klocic. Sprawiaja, ze nie mam tyle wolnego czasu i nie mysle o nie potrzebnych rzechach. 
Nie jestem tutaj dlugo a czuje sie narazie naprawde dobrze. Na swieta wyjezdzamy do Georgia, gdzie spedzimy 10 dni z babcia, dziadkiem i reszta rodzinki! 
To chyba na tyle... 

Trzymajcie sie kochani!

Buziaki! 




Comments

Post a Comment

Popular Posts

My Instagram ♥