Be healthy, be happy ♥

♥ Be healthy, be happy. 


 "W zdrowym ciele zdrowy duch." 

Niby tylko jedzenie. Jednak to jedzenie to coś daje Ci energie na cały dzień. To coś sprawia, że funkcjonujesz. To coś co uszczęśliwia wielu z nas każdego dnia. 

Nie lubię powiedzenia "Jesteś tym co jesz" ale taka prawda. Jesteś tym co wkładasz do swojego żołądka. Czy twój żołądek jest Ci aż taki ważny jeśli ładujesz w niego tyle fast food'ów? Proszę nie męcz go tak. On nie da rady zawsze funkcionować tak jak należy. Może teraz masz idealną figurę i nie przejmujesz się fast foodami czy nie zdrową żywnością ale w przyszłości może się wiele zmienić. 

Odkąd dowiedziałam się, że jestem alergikiem wszystko się zmieniło. Wiele osób mi współczuje, bo często musze zabierać swoje własne jedzenie ale wiecie co? Ja współczuje tym wszystkim, którzy muszą jeść to pyszne na chwile, sztuczne jedzenie. 

Odkąd odżywiam się zdrowiej:
- nie choruje,
- mocne bóle głowy przestały mnie męczyć, 
- moja skóra bardzo się polepszyła (miałam ostry trądzik różowaty)
- zero problemu z metabolizmem 
- mam więcej energi,
- lepsze samopoczucie,
- nie bolą mnie kości,
- mdłości zniknęły,
- zero zgagi czy bólu żołądka 

Zdrowe jedzenie jest drogie? Wymówka! Jeżeli naprawde chcesz się zdrowo odżywiać to zrobisz wszystko by iść w tym kierunku. Już swój własny ogródek pełen warzyw + picie wody zamiast jakiś słodzonych napojów są jakimiś krokami.

Myślisz, że Tato w niebie jest zadowolony jak widzi czym karmisz swój żołądek? 
Nie dbanie o siebie to także grzech. Jezus potrzebuje nas zdrowych, pełnych energi i motywacji do działania. 
Oczywiste jest to, że wszystkiego odrazu nie zmienisz. Najważniejsze jest jednak, że będziesz miał chęci i cel. Zacznij powoli i nie poddawaj się, gdy raz Ci się nie uda. 

Nie piszę tego tutaj by się pochwalić "Oh jak to ja zdrowo jem". Pisze to dla Ciebie. 
Piszę by się z Tobą podzielić jak zdrowy styl życia zmienił moje życie, zmienił mnie, dał mi wiele więcej energii, motywacji i satysfakcji, że mogę i potrafię. 

Zastanów się jak i jak długo chcesz żyć. 
W końcu żyjesz tylko raz.
Trzymam kciuki! 

Buźka. 





Comments

Popular Posts

My Instagram ♥