Dbaj o swoje włosy♥

Mała motywacja, by dbać o swoje włosy.

♥ 
Kochane moje włosy przypominały kiedyś prawdziwe siano. Nie miałam ani jednego prawdziwego loka na głowie tylko jakieś podwijane fale. A wszystko tylko dlatego, że o nie nie dbałam. Stale je prostowałam, nie używałam żadnych odżywek, masek, olejów. Tylko zwykły szampon z dużą ilością sls. Aż do pewnego dnia, gdy trafiłam na pewnego bloga i postanowiłam coś zmienić. Zaczełam używać szamponów bez sls, myć metodą OMO (odżywka, mycie, odżywka), olejować na całą noc oraz nakładać maseczki raz w tygodniu a co najważniejsze przestałam używać zwykłych ręczników. Wycierałam włosy koszulką bawełnianią. Po czasie zaczełam zauważać wielką przemiane. Moje włosy odżyły i z czasem kręciły się coraz bardziej. Włosy są delikatne, dlatego trzeba też w właściwy sposób się z nimi obchodzić.  Zapraszam was na mojego instagrama, gdzie w highlajtach mam więcej zdjęć mojej przemiany włosowej. 

Kochane celem tego posta jest, by was zmotywować, żeby naprawdę zacząć dbać o te wasze cudeńka. Nie bądź leniwa. Zobaczycz, że pierwsze efekty będą wielką motywacją. 
Zadbana kobieta to piękna kobieta a włosy przecież też są częścią nas. 

Ściskam i życzę Powodzenia w waszej własnej włosowej historii. 
Buźka 


teraz. 




kiedyś. 



Comments

Popular Posts

My Instagram ♥