Kochasz siebie takim jakim jesteś?♥

Kim tak naprawdę jesteś? Akceptujesz siebie? Kochasz swoje ciało? Jesteś zadowolony z siebie? Czy byłbyś dzisiaj w stanie powiedzieć „Dziękuje za moje życie. Dziękuje za siebie samego.” Jak często toniemy w tonach kompleksów zapominając dziękować za to co już mamy i za to kim już jesteśmy lub kim się staliśmy przez wszystkie doświadczenia w naszym życiu.
Ja jako nastolatka miałam strasznego fioła na punkcie mojego wyglądu. Nakładałam na twarz tony makijażu i zawsze chciałam udawać kogoś kim tak naprawdę nie byłam. Stale chciałam byc na diecie i robić wszystko, żeby tylko coś w sobie zmienić. Stałe byłam niezadowolona. Zdarzały się dni kiedy czułam się nawet dobrze ze swoim wyglądem a zdarzały się dni kiedy się nienawidziłam. Działo się tak do momentu, w którym naprawdę zrozumiałam, ze piękno to nie jest tylko wygląd zewnętrzny. To nie tylko diety, makijaż i świetne ciuchy. Uświadomiłam sobie, ze nawet gdybym wyglądała jak najpiękniejsza modelka świata a miała zimne, okrutne serce bez wartości to tak naprawdę nie byłabym piękna. Wiem, ze jeśli chce stawać się piękniejsza to nie muszę nakładać na siebie tonę makijażu tylko stawać się lepszym człowiekiem, pracować nad moim charakterem i nad moimi wadami. (Oczywiście nie mowie, ze nie trzeba o siebie dbać, bo trzeba.) Dzięki mojej wierze patrzę teraz na piękno całkiem inaczej. Cieszę się ogromnie, że nie chce już tracić czasu na załamywanie się tylko z powodu mojego wyglądu a mogę wykorzystywać te chwile w wiele lepszy sposób jak pomaganie innym czy prace nad swoją osobowością. Bo wiesz, to jest wybór. Ty decydujesz co robisz z swoim czasem i jak z niego korzystasz. Wierze, ze każdy z nas jest piękny ale wielu z nas albo jeszcze tego piękna nie odkryło albo używa go w niewłaściwy sposób. W końcu wszyscy urodziliśmy się z pięknymi i dobrymi serduchami.💕
Życzę Ci abyś w każdej gorszej chwili pamiętał słowa, że „najpiękniejszą rzeczą w tobie jest twoje serce.”
Ściskam Cię mocno😘



Comments

Popular Posts

My Instagram ♥