Niewidoma radość♥


Kochani,
kolejny dzień misji za nami. Chciałabym wam opowiedzieć o pewnym spotkaniu, które dało mi bardzo do myślenia. Spotkanie w szkole z internatem dla dzieci niewidomych. Jest to pierwsza taka szkoła w Afryce, która została założona przez Siostry Franciszkanki z Polski. Cudowna inicjatywa, która ma pokazać innym, ze dzieci niewidome to dzieci inteligentne, które mogą osiągnąć coś w życiu tak jak reszta. Niestety w Afryce dzieci niewidome są często odrzucane, odpychane i uważane za nie wystarczające. Wspaniałe Siostry poprzez edukacje tych małych cudów udowadniają wielu osobom, ze te dzieci są inteligentne, wyjątkowe i mogą bardzo dużo. Szkoła liczy ponad 130 dzieci, które przez cały rok oprócz wakacji mieszkają z Siostrami i się rozwijają oraz edukują a nawet jeżdżą na konkursy. To spotkanie bardzo poruszyło moje serce, gdyż nigdy nie widziałam tyle radości&miłości w takich małych duszach. Szczerze mówiąc bardzo chciałam tam zostać🙉 i po prostu z nimi być i uczyć się od nich tego jak być naprawdę szczesliwym🥰 Na miejscu była taka jedna dziewczynka, która stała w grupie i tańczyła razem z dziećmi. Po chwili podeszła do mnie i złapała mnie za rękę. Nie wiem jak to się stało, bo stałam dalej od niej i nie było możliwości, żeby mnie widziała. To bardzo mnie poruszyło...🙉 Te dzieci to prawdziwe skarby!




Comments

Popular Posts

My Instagram ♥